ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helgen som var och veckan som går ^^

Helgen som nu har passerat spenderades hemma i lilla Tuna hos föräldrarna. Det var riktigt härligt att komma hem igen efter 2 månader i Sveg ^^ Hade full rulle hela helgen och den gick fasligt fort! Underbart att få träffa Jonas igen efter en månad samt mina underbara kompisar man har där hemma :)

Fredagskvällen spenderades tillsammans med Jonas, Kusiner samt brorsan och hans Helena. Vi var ute på Pitchers i Uppsala och åt gott och drack gott. Var riktigt härligt med en liten kusinträff. Har inte sett dem på länge! Dagen på lördagen var rätt lugn. De bidde att piggna till lite efter föregående kvälls bravader ^^ Sedan på kvällen så hade vi en liten spel- och sällskapskväll hemma hos Cattis och hennes karl tillsammans med Jenny och Daniel. Var riktigt trevligt med mycket skitsnack ;) De är härliga hela bunten!

På söndagen var det dock sedan dags att fara hem mot Sveg igen och ta farväl av Jonas igen. Vilket är lika jobbigt varje gång. Så nu sitter man här i lägenheten igen och har jobbat ett par dagar sedan dess. Dock inte bara jobbat. Har varit på en nyanställningsdag här i kommunen, där alla nyanställda sedan 1 år tillbaka var inbjudna. Var väldigt trevligt att träffa andra nya här på orten. Tur att Sara, den andra nya sjukgymnasten på mitt jobb, var med annars skulle jag nog blivit uttråkad ^^ De roligaste var lunchen och fikarasterna, träffade några trevliga filurer ;) Imorn ska jag även åka till Falun på en utbildningsdag tillsammans med de andra två sjukgymnasterna på mitt jobb. Så måste gå upp 4.45 senast! Yeii.. not! :P Ska dock bli intressant!

Med tanke på Jonas så dröjer de ju inte heller länge tills vi ses igen. Nästa vecka på torsdag om de ska vara exakt! ;) Vi ska ju fara till Amsterdam där på fredagen! :) Jag ser väldigt mycket fram emot detta, ska bli himla spännande! Blir vår första utlandsresa ihop ^^

Nä nu har jag skrivit tillräckligt! Blir att sova snart om man ska orka upp imorn bitti ^^ God natt!

Bild från senast jag var i Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: