ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Berlin nästa!

Det var ett tag sedan jag sist skrev här på bloggen. Man har i alla fall vant sig att vara hemma nu, idag är det nästan exakt 2 månader sedan jag och Jonas åkte utomlands. Det har la hunnit hända lite sedan dess. Har varit hemma över påsk ätit god mat, träffat familjen och Jonas :) Därefter fyllde jag år (yeii 24) och firade lite lugnt med kollegan Sara och sedan kom min present upp hit över Valborg (Jonas alltså ^^) och vi fick en långhelg tillsammans :)

Nu längtar jag efter nästa äventyr tillsammans med älsklingen! Vi har bokat resa till Berlin 6-9 juni :) Fick en resa för 2500/person för både flyg och hotell så hoppas nu att hotellet är bra och att flygresan likaså! ^^ Tur att det har varit några långhelger och klämdagar så man hunnit fara iväg lite och tagit det lugnt. Kändes dock väldigt konstigt att den här veckan behöva jobba 5 dagar då man de senaste 3 veckorna har haft kortveckor på 3-4 dagar ^^ Men det är bara att vänja sig nu ;)

Några andra roliga saker är att jag och Sara ska åka med Johan till Göteborg nu i helgen och shoppa lite och ha det gött! :) Sedan helgen efter blir det att åka hem och träffa Cattis och gänget (plus Jonas) och helgen efter blir det att fara hem igen och bara tat lugnt tillsammans med Mammsen. Annars så blev det eurovision igår tillsammans med ett gäng här i Sveg. Väldigt trevligt! :) Orkade dock inte se röstningen utan såg bidragen och sedan blev det sängen ^^ Tyckte att det var rätt låt som vann och jag blev förvånad att Sanna kom trea faktiskt ^^

Då håller ni lite koll på mig då ;)

A - Tegel flygplats. B - Hotellet vi ska bo på. Tror de blir en härlig morgonpromenad till hotellet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: