ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

SEMESTER ;)

Kan börja med att säga glad midsommar till alla! Trots regn har det varit en härlig helg och en kickstart på min semster! För nu är den här, min semster! Nu är jag ledig och har 3 veckor av lugn och roliga utflykter att se fram emot! Redan nu på tisdag så åker jag och Jonas över till Gotland och stannar där tills lördag. Det är 3:e året gillt för oss och vi har verkligen fastnat för Gotland! Hoppas att solen då kommer lysa med sin närvaro :)

Annars kommer nog semstern bestå av småutflykter bland annat till Ven (en ö), hallands väderö, ullared, mellbystand och såklart ska ett par dagar ägnas åt kalmar/öland! Ssta helgen bidde de också en tur upp till föräldrarna i Uppsala :)

Det är så himla skönt med semster! Hoppas att tiden går långsamt!

Bild från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: