ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Dilemma

Jag har ett dilemma. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner att mitt hjärta vill en sak och min hjärna vill en annan. Jag tror att jag har bestämt mig hur jag vill ha det, men är ändå kluven.

Jag sitter förnuvarande på ett hotellrum i Göteborg. Är på förflyttningsutbildning här tills fredag. Det är en väldigt bra utbildning och känner redan att jag har fått lite kött på benen.

Det är skönt att vara hemifrån ett tag så man hinner reflektera över sitt liv. Det finns mycket att reflektera över.

Det är regnigt väder utanför och jag känner att storstaden är inget för mig. Jag tycker dock om närheten, dock är det för mycket stress och för mycket folk. Jag hoppas på solsken imorgon så att jag kan gå ut på en långpromenad mot Liseberg eller så.


Jag saknar Hishult och Landet. Tur att jag endast är borta tills fredag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: