ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Snart så...

Är det slut på tiden här uppe i Luleå.. usch va tiden har gått fort. Nu på tisdag så har jag den sista praktiska tentan och sen är det bara flyttstäd och grejer som gäller! Så nu pluggar jag på hög nivå, för att klara av den så jag slipper komma tillbaka hit ^^ Efter Luleå sen så bidde de hem till lilla Tuna igen i några dagar och sedan bidde de att fara ner till kalmar den 8:e och vara där tills augusti :)

Så det blir iväg på nästa äventyr :) Ser verkligen fram emot sommaren! Sen efter sommaren vem vet vars man hamnar ^^ Det är det som är lite spännande. Livet brukar vara snäll mot mig och jag brukar hamna på väldigt bra och härliga ställen, så vi får se va livet planerar för mig näst ^^

Älskar vädret för tillfälllet! Det är varmt och skönt och man kan gå runt i shorts och linne :) Underbart! Nu e de verkligen sommar i luften ^^ Jag är på bra humör! :)

En artist som jag verkligen älskar att lyssna på just nu är Ron Pope och rekommenderar hans låtar starkt! Väldigt fina låtar! :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: