ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Min identitet!

Jag funderar på att byta mitt efternamn och istället för Karlsson ta min mammas efternamn Övragård. Delvis för att detta är ett släktnamn och jag vill föra vidare det och dels för att Karlsson är väldigt vanligt. Men ändå är det ett väldigt svårt beslut, för Ulla Karlsson är den jag har varit hela mitt liv. Visst har jag benämnt mig Ulla Karlsson Övragård, men att ta bort Karlsson helt känns skumt och jag vill helst inte ha två efternamn.. Så jag är lite splittrad. Jag vill verkligen heta Övragård, men det är ett tufft beslut. Det handlar om min identitet och är inte lätt att fatta!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Kör på tycker jag!

2013-05-14 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: