ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Årets första springtur ^^

Jag har länge skjutit upp att springa ut på en liten tur här i våriga Luleå, det är inte det att jag inte velat eller känt för det utan jag får nog skylla det på min lata natur ^^ Men idag kom jag verkligen ut på en springtur hetteduga här i det fina vädret. De bidde en ganska lång tur för när jag begav mig hemifrån har jag för mig att klockan var runt 10 över och när jag kom tillbaka stod klockan på ca 10 i, alltså var jag ute i 40 min :P De trodde jag aldrig! Dessutom är jag rätt stolt över mig att jag inte stannade en enda gång ^^ Men nu ska jag inte skryta allt för mkt, har ju varit otroligt lat de här senaste månaderna, så de e la dags att arbeta lite på sig själv nu ^^ Bättre sent än aldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: