ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Kalmar :)

Nu har man flyttat igen då :) Denna gång landade man i Kalmar och jag kan säga att jag föll för staden efter första anblicken! Vilken härlig sommarstad :) Det är underbart väder och det är hur fint som helst! Jag har bara hunnit se en liten bit av Kalmar än sålänge men känner att staden kommer ha mycket att ge :)

Jag ska ut lite till sen nu på eftermiddagen, men efter att ha varit igång sen tidigt idag behövde jag en paus :)

Jag känner mig otroligt glad just nu och har fått en helt ny energi och det känns som att man vore utomlands ^^ men de kanske man hinner ändra uppfattning om nu när man ska börja jobba imorgon också ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: