ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Härlig känsla!

Jag skrev förr här i bloggen om ett spännande möte och hoppades att det inte var ett engångstillfälle. Nu kan jag med säkerhet säga att det inte va de. Har haft fler av dessa möten och jag har liksom en härlig känsla i magen. Känns riktigt bra och fler möten väntar ^^ Å hur vi pratar, underbart!

Annars så går veckorna fort. Har nu bara två veckor kvar på arbetet. Känns verkligen helskumt, men ska bli skönt med lite "semester" sen i augusti ^^ Jag har trivts så otroligt bra på denna arbetsplats och kunde inte ha önskat mig en bättre plats som första jobb. Dock så känns de tufft att få tag på något annat arbete till hösten. Har sökt en del, så får se hur de blir. Jag är en sån som tror att allt kommer ordna sig tillslut :) Jag har i alla fall kommit in på ett par kurser till hösten som jag tänkt gå på om inget jobb dyker upp :)

 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kanske skaffat en karl? ;)

2013-07-20 @ 19:30:16
URL: http://ettrosaliv.blogg.se
Postat av: Ulla

Haha, kanske vi får se vars de leder ;)

2013-07-20 @ 23:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: