ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Utspark och Luleå nästa :)

Imorgon är det dags för vår utspark och det är sista gången klassen är samlad. Det känns helt okej faktiskt, ska bli skönt att få göra lite annat nu i livet. Ska fara upp till Luleå och läsa en kurs där uppe nu under vårterminen. Har precis fått reda på att jag har boende under tiden jag är där :) Så just nu är jag överlycklig ^^ Ska bli roligt att se en annan del av Sverige som jag aldrig sett förr! :)

Så jag har lite att göra på vårkanten nu. Kursen uppe i Luleå samt en distanskurs i Umeå. Så jag får ihop min 30 hp så jag får fullt CSN ^^ Jag hoppas att jag kan få jobb sen till sommaren. Håller på att söka för fullt och håller mina tummar. Det är ett ställe där jag verkligen vill jobba på och jag hoppas, hoppas att jag får möjligheten till detta :)

Då e man snart en legitimerad sjukgymnast då. Ska bara skicka in lite pappersarbete och sen är det fullt ös ^^ Det känns skumt, men bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: