ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

På väg hem

Till Luleå. För Luleå är ju mitt hem just nu :) det känns rätt skönt faktiskt, komma bort lite och någonting nytt, uppleva en ny stad här i Sverige.

Den senaste veckan har jag spenderat hos Johanna i Umeå. Jag har första träffen på min distanskurs i muskuloskelektal rehabilitering där nere nu. Det kändes bra, var lite nervös nu inför första tillfället men nu efteråt känns det bättre :)

Det är alltid kul att hälsa på i Umeå hos Johanna, ja ser nä inte så ofta i vanliga fall utan bara 2 ggr per år. Så de e bara en bonus, dessutom har hon underbara korridorskamrater ^^

I helgen ska jag bara njuta av att vara ledig och chilla. Kolla på film å vara lat, sen på mån måste jag börja med pluggandet mer seriöst. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: