ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Underbar helg!

Ville inte att den skulle ta slut. Men idag är det dags för verkligheten igen! Har haft det otroligt mysigt och har varit ute och kollat lite på de uppträdanden som har varit nu under stadsfesten här i Kalmar. Exempelvis har jag varit iväg och kollat på Ulrik Munther, Eric Saade, Petra Marklund m.fl. Tycker att det är jättebra av Kalmar att anordna denna stadsfest och att man kan gå på alla dessa konserter m.m. gratis! 
 
Förutom att jag har tagit del av stadfesten så har jag njutit av gott sällskap! :) Det känns riktigt bra och jag är väldigt glad just nu! Dock så börjar det kännas rätt jobbigt eftersom jag inte kommer vara kvar här i kalmar länge till nu.. Det känns lite deppigt!! Vi får se vars allt tar vägen. Jag vet dock att detta har varit en av de bästa sommrarna jag har haft! ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: