ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Det känns bra nu :)

Jag har en bra känsla i kroppen. Som att allt kommer att lösa sig. Vilket jag också har en stark tro på att det kommer att göra! Jag är på bra humör idag, dock lite trött. Känns som att allt rullar på. Det enda negativa är att tiden går så himla fort. Det kan vara på grund av att jag har det väldigt trevligt och roligt här nere i Kalmar ^^ Jag har ju träffat en kille här nere och jag trivs otroligt bra med honom. Dock verkar det just nu som att jag kommer att arbeta på en ort en bra bit härifrån och det känns väldigt jobbigt. Så vi får se vad som händer och sker med oss. Men jag gillar honom verkligen och vi har väldigt kul ihop!

Så synd att tiden tickar ner.. Det är bara denna vecka och nästa vecka som jag har kvar i Kalmar.. Men sen blir det vidare på nya äventyr helt enkelt :) Jag hoppas att jag och denna kille håller kontakten, vilket jag också tror att vi kommer att göra :)

På jobbfronten så rullar det också på rätt skapligt. Får se sen nu i slutet av veckan hur det går med allt. Jag håller tummarna väldigt mycket för en speciell sak. Så håll gärna era tummar också ^^

Jag är rätt nöjd med mitt liv i övrigt :) Har en underbart bra känsla och jag njuter av min ledighet från arbete! Nu till helgen ska jag och denna kille åka till Gotland tillsammans med Jenny. Hon ska dit på hundutställning och vi ska åka dit och göra henne sällskap samt att få upptäcka Gotland lite ^^ Ska bli himla trevligt! Man måste ta vara på tiden som man har med varandra! :)

En bild från senast man var på Gotland. Var bra många år sedan sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: