ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Vad önskar du dig?

Familjen har börjat fråga mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det finns i alla fall två saker som jag skulle vilja ha, men inget av de går att köpa för pengar eller på annat sätt införskaffa! Det ena är ett jobb och det andra ja.. de du! Så får se om jag kommer på någe matnyttigt att föreslå dem, men annars så blir de la alltid någe :)

Jag tror jag börjat få lite vårkänslor. Jag tycker de e underbart med sol och lite värme! Men saknaden är som störst denna tiden på året. När fåglarna kommer fram och solens strålar värmer. Jag längtar efter något mer, men samtidigt är jag rätt nöjd! De faktum att jag saknar dig är dock oundvikligt! Jäkla vårkänslor! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: