ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ett steg närmare

Ja du, här sitter man och känner sig rätt så rastlös för tillfället ^^

Tiden bara går och går, fort som tusan och framåt! Vilket på ett sätt är bra, men samtidigt önskar jag att den kunde sakta ner lite. Hinner knappt tänka :)

Plugget tar upp mycket av tiden, men som sagt har jag blivit beroende av Game of Thrones (nu inne på avsnitt 8, säsong 2). Men jag söker samtidigt en massa jobb, framför allt till sommaren, och det är extremt energikrävande. Inte just det faktum att söka, men att vänta på besked och oroa sig att man inte kommer få någe jobb. Det tär på en. Jag hoppas verkligen att jag kommer få någe nu till sommaren. Har eventuellt ett på gång, den domen får jag förmodligen imorn! Jag håller tummarna.

Plugget går bra, men det är mycket känns det som att göra för tillfället. Ska hålla en lektion imorn med en annan tjej i OMT kursen här uppe och sedan i slutet av nästa vecka så blir de la att fara upp till Umeå för att vara med på träff i den andra kursen jag läser om muskuloskelektal rehabilitering. Tills dess måste jag dessutom ha gjort en del uppgifter. Men det känns bra att ha saker att göra! Trots detta känner jag mig rastlös ^^


Kommentarer
Postat av: Carrie

Snart är det Valborg! ❤

Svar: Snart så ^^
Ulla Karlsson

2013-04-11 @ 20:47:45
URL: http://ettrosaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: