ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fullbokat mer eller mindre ^^

Jag tycker det är en härlig känsla att alltid ha någonting att göra, annars vet jag att jag skulle gå och bli uttråkad ^^ Så den senaste tiden har det varit ganska full rulle faktiskt.

Förra helgen var det på fredagen förfest och utgång med härliga Cattis och Isabelle, sen på lördagen så for jag till Västerås och hängde med Jenny som bor där och kom hem på mån fm :) Helgen innan dess hade jag tejpkurs hela helgen samt att jag var kattvakt hos brorsan ;) Nu i helgen som kommer så e de båttur med Cattis och Mia på lör, sen på sön så ska jag mammsen och hennes karl åka till chokladmässan på nordiska museet i stockholm ;) Awesome! Älska choklad ;)

Även på vardagarna e de nu fullt upp med skrivande av C-uppsats och en fördjupningsuppgift. Det sköna är dock att vi inte har några lektioner i skolan, utan jag kan disponera min tid precis som jag känner för - nästan om min skrivpartner håller med om de ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: