ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ingenting att göra i plugget = arbete ^^

Just nu är det väldigt lugnt på pluggfronten, vilket är riktigt härligt! Jag har nu i november knappt någonting alls jag behöver göra, förutom att läsa igenom och granska ett arbete och såklart att skriva på mitt examensarbete. Detta blir dock bara på helger för tillfället då min skrivpartner e ute på praktik på vardagarna! Men arbetet går framåt och vi har nästan bara diskussion kvar och formalian. Så det känns väldigt bra!

Så va gör man nu när man har så mycket fritid till övers?! Jo jag passar på att jobba en del. Har redan fått in 2 pass nu denna vecka plus att jag ska jobba dag imorn lördag samt kväll på söndag. Känns bra att få in lite extra pengar till december å allt och nu när man har tid måste man passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: