ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Korridorshäng :)

Det känns så härligt att min korridor har blivit så mycket mer social under den senaste tiden :) Vi äter tillsammans, vi snackar en massa skit och vi umgås. Det är roligt att man kan hitta folk att umgås med här så att man inte hela tiden håller sig på rummet, utan kan känna att man är lite social också ;)
.
Idag gick jag upp tidigt för att tvätta, då det behövdes då jag inte hade tvättat på ca 1 månad eller nått ^^ Så tvingade mig upp till klockan 7 imorse. Va en aningens trött. Men eftersom jag upp så tidigt så hann jag göra så mycket och innan 12 hade jag hunnit tvätta klart, diskat, fixat lite på rummet och spelat en del gitarr och jag kände mig helt uttråkad. Tänkte då att jag skulle fixa någonting att äta, så gick ut och satt mig och åt i det gemensamma köket och sen kom en korridorskamrat som jag brukar snacka med rätt så mycket förbi och vi började spela kort. Efter det kom det en annan och joinade in. Fast då gick vi ifrån att spela kort till att snacka en massa skit istället och spec om kampsport å sånt. Som jag egentligen inte kan så mkt om. Men de e härligt att hänga lite med grabbar ibland faktiskt. Man känner att man behöver lite testosteronsällskap ibland. För de e helt annourlunda att umgås med killar än tjejer. Man kan snacka mer friare och det känns okej att vara lite "elak" om man nu uttrycker sig så :P
.
Vi käkade middag ihop och bestämde oss för att fixa en citronpaj till efterrätt, eller snarare var den en av killarna vars citronpaj e lite av en specialitet som föreslog att han skulle fixa iordning en ^^ haha. Riktigt härligt stämning och mycket skratt, vilket behövdes. Dagen har gått förbi fort och det blev inte alls lika tråkig som jag trodde den skulle bli ^^ Nu e klockan redan halv 10 och jag har suttit där ute ändå sen 12 ;) Härligt säger jag bara. Härligt ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: