ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sommarlov

Ja nu har man sommarlov igen då ^^ Det sista man kommer att ha.. känns lite konstigt faktiskt. Man blir ju klar med studierna efter nyår och det är fanemej int långt kvar tills dess nu alltså ;)
.
Jag känner int just nu att jag direkt fått nån energi än av sommarlovet, detta då jag jobbar för fullt på hemtjänsten i almunge där jag vanligtvis jobbar lite extra på helger å så. Jag började 5 juni och ska jobba fram till 5 juli. Å hittills har jag bara varit ledig en dag, men jag e ledig nu på fredag igen :)
.
Man känner ju inte direkt att energin flödar när man kommer hem från jobbet ^^ Men jag måste fan ta och skärpa mig alltså när det gäller träningsbiten!! jag har inte tränat prdentligt sedan innebandysäsongen avslutades. Men ska börja att cykla hemma på min motionscykel nu iaf och sedan börja på gym igen i slutet av juli/början av augusti :) Jag känner att jag behöver de, mår dåligt av att inte träna egentligen och har fanemej lagt på mig några kilon :P
.
Längtar till den 6 juli :) Då ska mammsen och jag fara på en bussresa ner till Paris :) Vi kommer tillbaka sen den 14 till uppsala ;) Det ska bli härligt ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: