ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Full Rulle ^^

Idag är det söndag.. idag har jag fått mycket gjort ^^ Jag har tvättat, städat, pluggat och spelat match :) Känner mig inte allti för lat och utöver detta har jag även hunnit kolla på lite film och bara rent av latat mig ;)

Matchen idag gick ju inte så vidare värst för vårt lag. Bidde 1-8 till motståndarlaget :/ Men den där 1:an i vårt lag, den va de ja som satte in ;) Inte för att skryta eller så, men jag blir bara extremt glad när jag får in mål, eftersom de int händer så ofta :P Har sammanlagt fått in 3 mål denna säsong, vilket int e så jättemånga direkt. Men jag är jätteglad över att jag börjar få in dem i kassen nu ^^ Har egentligen ett relativt bra skott, men det visar sig mest på träningar och int så ofta på matcher :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: