ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fixat och klart ;)

Det är inte ens 1 ½ vecka tills plugget drar igång igen och med det den sista terminen. Första kursen kommer att vara en sjukgymnastikkurs och där ingår det att fara ut på praktik i 2 veckor (v37-38), den sista praktiken jag kommer göra, inom detta program iaf. De håller på att dela ut platserna just nu och jag tänkte att jag skulle försöka att undvika att hamna på något helt galet ställe. Detta genom att anmäla mig frivillig till Hedemora :) Å de fick jag, så nu ska jag dit och göra praktiken. Känns rätt så bra, har fixat boende och kollat upp hur man tar sig dit och allt. Så just nu känns det positivt och skönt att ha det avklarat. Jag tycker inte om att inte veta vars man hamnar, och ska jag vara ärlig är jag inte direkt intresserad att göra praktik här i Uppsala. Tycker det är roligare att se något nytt och vara på annan ort å bo borta lite ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: