ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Va ska man säga, när orden sviker..

När tanken vill uttrycka någonting, men när orden inte kan formas.
När man står där som en idiot, kanske i mörkret.
Kanske inte syns att man vill säga någonting, men man vill.
Man vill så gärna säga någonting, men tystnad..


Idag har jag inte gjort så mycket alls direkt. Hade planerat att jag skulle ta och bege mig till tvättstugan, men orkade inte med. Sedan hade jag tänkt att jag skulle bege mig till gymmet, men klockan gick.. Tick tack.. sedan var det för sent. Så det jag gjort idag är helt enkelt att jag har lagat mat, latat mig och pluggat lite nu på kvällskvisten :) Nu ska man la ta å titta på en film tror ja :) Känner för att tat lugnt och varva ner.  

Imorn är det måndag igen och fortsättning på sjukgymnastikkursen som påbörjades förra veckan, innan vi hade den gågna veckan med kirurgi. Blir la mycket praktiskt i fortsättningen (from nu), så de gäller la att hänga med i plugget. Känner att jag har varit alldeles för slapp i att få någonting gjort när det gäller pluggandet för tillfället. Så nu ska det bli skärpning :) Dröjer inte länge innan vi ska ut på VFU igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: