ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sick and tired..

Har inte varit såhär förkyld och haft feber på jag vte inte hur länge. Tror det var ett år sen eller nått. Vet inte varför det kommit just nu, men jag orkar typ inte göra någonting och min kropp och huvud känns helt döda båda två.. Imorn så är det dags för praktik igen, men i dagsläget känner jag att jag inte kommer klara av att gå imorn. Så måste nog ringa och sjukanmäla mig. På första dagen å allt vid KUA, så man missa ju en del. Men kan inte gå dit med feber imorn. Får se om de lättar under dagen. Börjar ju int heller förrän kl 13.00 imorn. Så hoppas på det bästa. Men just nu så sitter man här och näsan den bara rinner och huvudet dunkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: