ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nu va de slut då..

.. på de roliga ^^ Söndag idag och imorn börjar allvaret igen. Sista veckan på KUA inleds och det är med en tidig start. Klockan 05.30 går bussen här utanför och den ska man sitta på. 5 dagar av tidiga mornar och sena kvällar väntar.. Ursäkta språket, emn de ska bli skönt när det är över. Att vara ute på VFU är kul, men jag känner mig helt slut i kroppen och vill bara vila.

Helgen som varit har bestått av hemfärd till Tuna, träffat föräldrarna lite vilket var ett tag sedan (iaf pappsen), sedan jobbat igår, vilket också va ett tag sedan, men de gick fint ^^ Sedan igårkväll fick jag ett samtal från en desperat ^^ brorsa som frågade om man ville hitta på nåpe med honom, jag hade kompisen här och de bidde utgång till pitchers :) Där vi alla tog ett par öl och några av brorsans kompisar äntligen kom och joina oss :) De e väldigt trevlig stämning på pitchers och känns hemtrevligt på nått sätt :)

Idag har ja varit på IKEA och sedan varit till hallen och kollat på när mitt lag spelade match. Kan fortfarande inte vara med då förkylningen int helt gått ur kroppen, men den är på god väg :) Inte nog med att man fortfarande är förkyld, så vaknade man upp med ett svullet ögonlock imorse.. Vet int alls hur de hade gått till?? De e fortfarande svullet och gör lite ont, men de e inget konstigt med själva ögat, utan bara ögonlocket.. Undrar om man har reagerat mot någe? Konstigt e de iaf och jag hoppas att det har gått över tills imorn :)


På pitchers ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: