ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Feelings - Why so hard to express them?

Att uttrycka sig om sina känslor är nog bland det svåraste jag kan tänka mig att göra. Att skriva ut dem och att skriva till någon om dem det fungerar bra. Men att stå där med någon och försöka få ur sig orden, det funkar inte. Jag har en kompis, hon och jag skriver mycket om känslor och allt mellan himmel och jord och jag är så tacksam att jag verkligen får skriva ner mina tankar och att vi kan skicka medd till varandra titt som tätt. man får ur sig så himla mycket och man kan alltid få ett par goda råd. Hon bor ju en bit härifrån så därför också svårt att prata öga till öga, men eftersom jag fungerar bäst i skrift så vill jag bara säga att jag är så otroligt tacksam till dig, min underbara vän Johanna <3

Jag är också såklart tacksam till alla mina andra vänner där ute som förgyller min tillvaro och till en av mina bästa vänner Jenny som jag har känt längst, som jag alltid vet står där. Även då vi bråkar (titt som tätt) så hittar vi alltid tillbaka. jag vet också här att vi har svårt att prata om känslor. Det finns ju så mycket att prata om inom det området. Men jag vet att du skulle lyssna om jag verkligen behövde det och jag hoppas att du vet att jag lyssnar <3

Men ibland är det ju inte heller bara vänner man önskade att man kunde dela med sig känslor med.. Varför ska det vara så svårt?!


Johanna å ja ^^


Ja å Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: