ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Horror movies

Behöver jag säga någonting annat egentligen?! Varför ska man titta på dessa typiskt amerikanska skräckfilmer för? För det första blir jag alltid så irriterad och frustrerad på de idiotiska ungdomarna (som för det mesta är med) för de ska alltid gå iväg själv och blir såklart mördade. För det andra så slutar dessa filmer aldrig lyckligt (inte för att det är ett måste) och oftast så har de också ett väldigt konstigt och abrupt slut. Typ att "den onde" går som vinnare ur det hela. Men de e den första poängen som jag försökte få fram som jag mest blir irriterad på...

Jag menar, ser man någonting som verkar konstigt eller läskigt, så går man la fan inte närmare för att kolla lite extra, för att sedan såklart bli mördad. Dah! Eller ser man ett lik flyta i vattnet, int fan sträcker man sig efter det eller hoppar i vattnet SJÄLV, spec när det är jävligt grumligt. Man går väl och hämtar någon annan eller ringer polisen?! Gah! Så frustrerande att man sitter och skriker på tv:n när man tittar ^^

Den här "råkade" jag se på ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: