ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

well.. i just want that fucking summer break now..

Jag känner mig helt slut och orkar inte längre lägga energi på skolan.. Fan har inte haft någe riktigt lov sedan förra sommarlovet och då jobbade jag hela tiden typ. Så jag börjar seriöst bli lite koko i bängen av att inte kunna vara ledig en lite längre tid.. Visst jag ser nästan på min VFU som en semester från det vardagliga livet, men gjorde saker hela tidne och hanna aldrig bara slappa och nu har skolan börjar igen och den här jävla rapporten som skulle lämnas in idag har tagit hela denna vecka och huvudet e helt slut..

Visst man ska la inte klaga allt för mycket, men nu tänker jag göra de! GAH! Mitt huvud behöver vila.. Visst har iaf helgen på mig, men då bidde de annat som ska göras och hur mycket slapptid som jag kommer att få vet jag int. Sen på måndag börjar en ny kurs som håller på i 2 veckor och sedan en till kurs efter den på också 2 veckor.. sen den 1 juni så är det äntligen: SOMMARLOV! :) Yeiii ^^ Å mitt fokus ligger helt och hållet på de nu, jag vill bara iväg från sverige nu och ut å resa.. får se hur de blir :)


I wanna go back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: