ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Oh yeah.. I'm blind ^^

Eller nja snart iaf känns det som om de fortsätter i den här takten :P Närå, men idag när jag var inne på synundersökningen hade värdet sjunkit -0,25 på vä öga och -0,5 hö öga på de 3 senaste åren. Jag gjorde senaste undersökningen tydligen 2008. Detta resulterar i att jag då har -4,0 på mitt vänster öga och -3,5 på mitt höger öga.. Men optikern sa att de var normalt så jag litar la på henne :)

Så nu bidde de att köpa nya glasögon och dessutom nya linser, men mina gamla var typ slut så behövde iaf nya ;) Har skickat efter provbågar från favoptic.se där jag köper mina glasögon, för att testa och se om jag ska skaffa helt nya glasögon eller om jag ska ta samma sort som jag har nu fast då med såklart högre styrka :) Ska bli spännande att prova när de kommer, se om man ser hemsk ut eller om de finns något par som passar någelunda bra ;)


Glasögonen som jag har nu :) Dessa trivs jag bra med, men får se vad man hittar på ;)


Glasögonen som jag hade innan dessa :) Trivdes int lika bra i dessa dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: