ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

I think I'm gonna go for it ;)

Hejsan hoppsan idag är det tisdag och solen skiner och man blåser nästan bort när man går ut :P Själv spenderar man mest tid inomhus och pluggar inför morgondagens tenta i invärtesmedicin. Just nu har jag dock tagit en lång paus och känner mig väldigt omotiverad till fortsatt plugg just idag. Tyvärr så kommer jag nog behöva sätta mig igen och läsa igenom min ooo så intressanta sammanfattning (eller int) minst en gång till idag..

Men en rolig nyhet är att jag har blivit erbjuden ett studentrum inne i stan (i flogsta), så om jag får det så blir de blir förmodligen av att flytta dit i början av augusti :) Dock så har jag mina funderingar... Men jag känner samtidigt en väldig längtan att komma bort här hemmifrån och bo lite närmare staden, så tror nog att de e rätt beslut att flytta. Dock så är det ju ett studentrum och man måste dela kök med 11 andra pers :P men eget badrum med dusch och toalett får man iaf och det e la det som är viktigast för mig iaf, eftersom jag duschar varje morgon :) Så får se, ska fundera någon dag till och sedan förmodligen säga ja och hoppas på att få de ^^ men jag vetefan hur det kommer att gå med matlagning å sånt där, haha :P Kommer iaf behöva bli lite mer social av mig om jag ska klara av att bo där :P Men de e tur att man har sitt eget rum där man kan stänga in sig i ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: