ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Va jag känner för att göra just nu..

Är egentligen sova ^^

Men om man bortser från detta skulle jag helst bara vilja komma bort lite från tillvaron, skulle inte tacka nej att ha lite lov och dra utomlands eller nått :) Men inte så sol å bad semester utan ut och se världen, vill se städer och vandra runt och bara njuta av allt som går att se :) Tyvärr inga lov, men sommarlovet häckar "snart" runt hörnet och måste fan se till att jág gör någe vettigt då! ^^

En annan sak som jag så gärna vill göra är att gå och kolla på fler konserter/uppträdanden eller va man nu kan kalla det. Blir så inspirerad när jag lyssnar på bandit rock när jag sitter i bilen, de berättar att en massa bra band ska uppträda och man blir så himla sugen på att gå och se :) Vill se liveuppträdanden, vill njuta av musiken och bara hänga med i svängarna ;) Om någon någonsin e sugen att kolla in någe band (som jag tycker e bra då^^) så e de bara att fråga mig, hänger gärna på ;) haha 

Men de e la vad jag dagdrömmer om just nu. Att få resa bort och att gå å lyssna på mer bra musik live ;) Dessutom en till sak jag önskar är sol och värme :) GE MIG VÅR NU FÖRINIHELVETE!! ^^

 
tänkte bara bjuda på en söt bild av en söt katt ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: