ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

SSL match IBK Falun - AIK imorn ;)

jadu, man måste ju komma på att göra lite saker när man är här i falun ^^ kan ju inte bara slappa bort tiden utanför pratiktiden :P Inte för att jag gör det helt och hållet, men man e fan riktigt trött när man kommer hem om dagarna. Så man orkar oftast inte göra så mkt, bidde att slappa lite framför datorn/tv:n, prata med folket i huset och sedan gå å lägga sig, ev planera lite inför morgondagen :)

Men imorn ska jag iaf dra mig bort till Falu Kuriren arena här i falun, int så långt ifrån där jag bor och kolla på match mellan IBK Falun och AIK :) Ska bli sköj att hitta på någe, går sj och tar la med mig kameran och fotar lite, så den kommer i bruk ;) Innebandy e fan en sport som e rolig att både kolla på och att spela såklart :)

Annars vet jag inte vad som händer och sker här i Falun ^^ Men tar de dag för dag :) På lördag bidde ja la lite ensam i huset iaf då de jag e inneboende hos ska iväg, då ska jag unna mig att bara tat lugnt och äta gott ^^


Innebandy kan gå hett till och det kan gå fort, vilket e en del av charmen med hela sporten ;) De här e en bild från när rasbo spelade mot Hagunda hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: