ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Helg :)

Så underbart med helg, känns som att det verkligen behövdes en sovmorgon till kl 12 denna morgon/fm ^^

Idag bidde de match nere i hallen vid 16.30 då vi möter sk vide, om jag inte är helt ute å cyklar :P Hoppas att de går bra för oss den här gången och att vi kommer segrande ur matchen, så hålla alla tummar å tår ni har för oss :P Men nej då vi e int dåliga, utan vi har mkt otur just nu :/ Vi brukar nätan alltid spela en riktigt bra första period, leda över det andra laget. Sedan andra perioden så går det också ganska bra, men vi halkar efter. Å trejde perioden är en katastrof, vi hänger inte med, det andra laget gör ton med mål, vi skjuter bollen mot kassen men får aldrig in den.. Ja så de e den där jävla 3:e perioden som oftast sänker ner oss. Tänk om vi kunde ha 3 st första periodare, då skulle de nog gå nmkt bättre ^^

Annars idag bidde de la melodifestivalen :) Har inte orkat engagera mig så mkt i denna så vet inte vilka låtar som är med direkt, vissa vet jag andra har jag glömt bort :P Men swingflys (feat christoffer) me and my drums tror jag är min favorit så hoppas att han vinner ;) Riktigt skön melodi och jag har fått den på hjärnan :P



Imorn söndag bidde de sovmorgon och sedan jobb 16-22 så den dagen e la inte lika rolig som idag då direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: