ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fredag :)

Igår var jag hemma hos cattis på lite fest med några stycken från hennes klass, det var riktigt kul :) Vi åkte sedan in till stan då vi hade tänkt att gå till stockholms nation, men då det var fullt med folk där så gav vi upp efter en stund i kön (eller snarare 45 min ^^) De e helt sjukt hur fort det blir fullt på en torsdag på en nation, vi var inne där innan klockan 10 och det var proppat... Konstigt? Men jag tycker att vi hade det jävligt skoj på förfesten iaf å på bussen in ^^ Så kvällen vart lyckad :)


Hemm hos cattis på förfesten ^^ Min favvo pose ;) haha

Ikväll bidde de bara att tat lugnt, för imorn är det jobb 7-12 och sedan även 16-22, å på söndag är det 7-12 som gäller.. Så mkt jobbande denna helg, men de e pengar och det behövs alltid :) Dessutom kommer man inte kunna jobba hela april ju eftersom man är uppe i Falun på VFU :)

På söndag bidde de å match mot Storvreta efter jobbet :) Så full rulle denna helg och nästa vecka bidde de hårdplugg som gäller då det snart är dags för examinationer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: