ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

HTC wildfire S

Nu har man skaffat sig en ny mobil då ;) En HTC wildfire S (en lila) å jag gillar den redan ^^ Jag vet att jag i många år har sagt att jag inte gillar touchmobiler och skulle hellre ha en vanlig knapptelefon, men då dagens marknad ser ut som den gör så finns det inga enligt mig bra knapptelefoner.. Så fick se mig besegrad i min kamp och försökte att hitta en någelunda bra touchmobil och det känns som att jag har lyckats ganska bra :) Den e lagom stor och jag trivs med den i helhet :)

En av invändningarna till touch har varit att nästan alla jag känner som har haft en touch, har haft problem med den på ett eller annat sätt. Att den hackar upp sig, går sönder eller annat. Ja ville gärna ha en mobil som skulle kunna hålla ett tag och där man kunde ringa och smsa m.m. Får se om denna mobil lever upp till förväntningarna i det långa loppet. För det sista jag vill ha e att mobilen håller på att krångla. Det är nog bland det mest frustrerande. Men min gamla mobil (en w700i) sjöng på sin sista refräng så det var dags för en ny. Jag lägger min tillit till denna nu och hoppas på det bästa ;)



En annan sak jag införskaffade mig idag var en gitarr. Ja menar om man inte har någon hur ska man då kunna lära sig att spela :P Å eftersom jag alltid har velat kunna spela gitarr på en sån där lite lagom låg nivå, så tog jag mig i kragen och skaffade mig en, den var ju int spec dyr, 299 kr och de va de la värt ;) Men nu kommer man bara till det lite större problemet.. Hur fan stämmer man den? ^^ haha

Någon som vet och har bra tips.. Har typ en stämpipa och typ laddat ner någon app, men de låter int bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: