ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Knas

Ops, de va visst inte idag utan imorn som vi hade match ^^ Märkte det när ingen dök upp :P haha, men e man smart så e man de e ju bara att konstatera :) Av någon anledning hade jag skrivit upp i min kalender på telefonen att de va idag, så åkte dit, undrade vart alla va, kände mig väldigt ensam ^^ Å tillsut ringde ja en i laget å då berättade hon så snällt för mig att jag va ute å cyklade lite och att matchen va imorn samma tid, samma plats :P

Man kan ju inte säga att jag inte e bra att komma i tid :P Lite för tidigt kankse ^^ en hel dag :)

Nu ska jag iaf slappa efter en dag fylld av jobb å shopping (ist för matchen då :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: