ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fredag

Nu är tentan gjord iaf och man har en "ledig" helg framför sig. Å tentan var lättare än vad jag hade trott. Skönt på ett sätt iaf :) Tog 25 min och sen var man klar, sedan hämtade jag ut en gammal tenta och for därefter till gymmet och stannade där i ca 1 h 20 min. Så jävla skönt att gymma lite, man släpper alla spänningar och man kan få bort lite frustration och tankar som hänger över en. Älskar att träna.

Ikväll ska jag och kompisen åka in till allians och kolla på innebandy. Några damlag ska spela men vet dock inte vilka. Kan vara att intressant att se iaf. Se hur man borde spela :P Börjar få tillbaka känslan för innebandy igen. Tappade den efter jullovet, men växer mer och mer nu :)


Från match vi spelade förr mot Hagunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: