ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sista dagen som 20 åring :)

Imorgon fyller jag 21 år :) Känns dock absolut int så... utan det känns som vilken annan dag som helst, kanske känns lite mer spec på imorn eller på sön då man ska fira, men just nu för tillfället känner jag mig inge spec.. De blir ju sista dagen på praktiken imorn å. Allt kommer på en och samma gång och det känns konstigt att int vara kvar här i Falun sen.. Jag kommer sakna det. Vet int om det riktigt har slagits in i skallen ännu att jag inte kommer vara kvar här.. Det känns som hemma och jag har kännt så sedan första stunden jag kom hit :)

I had fun while it lasted ;) Så nu blir det tillbaka till verkligheten och Uppsala igen. Nästa vecka blir det att skriva en rapport till skolan å sedan har jag bara 2 st 2 veckors kurser kvar och sedan är det sommarlov ;) YEII ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: