ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Födelsedag, valborg och firande ;)

Idag är det onsdag, idag är det en fin dag ;) Jag menar solen lyser och man får sån energi, dessutom att man klarade slutbedömningen på VFU:n bra försämrar ju int saker å ting :) Så nu har man någe att fira ikväll då man ska ut me nettan, som man bor hos här i Falun, till puben ;)

På fredag fyller ja år, 21 bidde man i år.. Man börjar bli gammal känns det som ^^ haha, närå int ännu på ett tag :) Men eftersom min praktik slutar på fredagen och då jag åker hem då å, så bidde de inget firande på fredagen, utan det spar jag till söndagen ;) För på lördagen har man int heller tid! Då e de ju valborg ;) Å alla vet ju att uppsala är den staden man ska vara i när det är just valborg ^^

De känns dock väldigt sorgligt att det snart är dags att lämna falun bakom sig.. Har haft det väldigt trevligt här i nästan 6 veckor nu :) Men de e dags att dra sig vidare igen, vilket också på ett sätt är skönt. Borta bra, men hemma bäst är ett ordspråk som faktiskt passar rätt så bra. Visst är det skönt att komma bort från hemmet ett tag, man får lite perspektiv på saker och ting. Men när det väl kommer till kritan så e de alltid skönast att vara hemma. Kommer att sakna falun, men kommer att ha med mig det hela livet. Å jag e ännu ung och jag kommer hinna med många nya äventyr ;)



Detta är ozzy :) En söt liten kattunge som de jag bor hos här i Falun har nyligen skaffat ^^ Träffade honom först i måndags då jag kom hit igen efter att ha varit hemma under påsken :) Jag blev kär direkt.. En sån liten sötnos han e ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: