ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Mums mat :)


Mat som tex ungstorkad parmaskinka, otorkad "fin" salami, päron, melon, pomelo, ostar, kex, tomater (både torkade och vanliga) och oliver (dock tycker jag inte om oliver :P) Allt detta med ett glas vitt vin :)

En bild säger fortfarande mer än tusen ord enligt mig :)

Så här såg min å mammas middag ut - va hade lyxat till det lite och hade lite plockmats dag idag, vilket är både otroligt gott och relativt nyttigt :) Dessutom de bästa av allt; MAN FÅR JU ÄTA MED FINGRARNA  ^^ Haha

Det satt iaf som en smäck :)

Tack för maten mammsen :) Hon ska få en helkroppsmassage av mig nu ikväll hade jag tänkt, så lite utav ett tack blir la de ;) Dessutom får jag ju öva och öva och öva på min massageteknik :) 


Over and out ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: