ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Måndag

Måndagar är la aldrig en favorit då en ny vecka har börjat och helgens äventyr e förbi ^^ Å glöm inte (de eventuella) sovmornarna ;) Men denna måndag har varit ganska härlig, detta då jag äntligen fick en sovmorgon :P haha ihelgen som va jobbade jag 7-14 båda dagarna vilket betydde att jag var tvungen att släpa mig upp vid halv 6 både lör och sön.. Å med tanke på att alla vardagar den veckan hade inneburit skola och även då uppgång vid kl halv 6 så var de jävligt skönt att tillslut få sova ut ;)

De märks på en direkt om man har sovit för lite och int fått sovit ut, det tar på kroppen å sinnet. Så man ska unna sig sovmornar om man ska må bra :)

Nu i skolan börjar sjukgymnastikkursen snart upp igen (på ons) efter ett avbrott på ett par veckor. Snart är det dags för praktisk examination och det börjar bli lite pirrigt.. Men hoppas på det bästa. Blir plugg plugg å åter plugg fram tills fre 3/12 då examinationen är.


BMC - där jag oftast är i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: