ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sirius - Balrog

Idag for ja å Jenny iväg på match i Fyrishov mellan Sirius och Balrog. Hon hade fått två gratisbiljetter dit så då kunde man ju int tacka nej till att gå dit ^^

De va int så mkt folk där, runt 400 pers, förra gången jag var där var det över 2000 pers, så lite skillnad idag, men då var det storvreta - sirius som spelade :)

Första perioden slutade med 1-5 till Balrog då Sirius spelade rätt så förjävligt, men i de två andra perioderna tog Sirius igen och blev bättre. Efter 3 perioder och 60 min slutade matchen 7-7. Dock efter det bidde de förlängning då någon skulle ta hem vinsten och denne blev Sirius tillslut efter ca 2-3 min extra om jag inte minns helt fel :)



































Mohahaha ^^ Va bara tvungen att lägga ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: