ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

TRÄNING ^^

Helt jävla sjukt underbart

Så känns det just nu - bubblande känsla i magen - värkande känsla i de flesta delarna av kroppen (mest i benen) - nöjd glad å stolt efter dagens insats ;) 

Vi hade vår första uteträning med laget ikväll, vi hade haft uppehåll i ca 1 mån så nu var det skönt att äntligen komma tillbaka å träffa lagkamraterna återigen (trots att de bara var ett fåtal) å att få träna ordentligt :)  

Känner mig så slut å de e en av de skönaste känslorna man kan ha. Kommer definitivt ha träningsvärk imorn (annars e de någe fel :P) och på ett sätt är det skönt, för då vet man att de tar :)

Är nöjd över träningen idag också - stolt över min insats. Sprang 1,2 km:s varv runt i ett spår å jag och en annan i laget sprang först. Vi skulle springa 2 varv (ett i taget) på 80 % (alltså ganska fort :P) och första varvet så tog int tränarna tid, men andra varvet (då man var tröttare efter att man hade sprungit de första) så sprang vi på ca 6 min någonting :) Sen så hade vi lite back-rusher, intervaller, styrka och sedan sist men inte minst en hel del utfall (vilket är det som kommer att ge mig träningevärken iaf i benen :P)

Nu e man iaf nyduschad och ska snart bege sig till sängs och sova ut ordentligt :) Ska följa med pappa å margareta till IKEA imorn :)

Förresten man har ju klippt sig ;) Fint va:



BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: