ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Träning :)

Det som är härligt nu när sommaren börjar gå över till höst är att träningen har börjat nu igen :) Spelar ju innebandy i Rasbo ik damlag och nu har vi äntligen dragit igång säsongen ;)

Vi har hittills haft 2 träningar.. uteträningar då, där vi har sprungit på alla de sätt :P haha, med det menar jag: fort, normalt, i backe, i intervaller m.m. Å sedan haft lite styrka med armhävningar, situps, rygglyft mm. :)

Jag blev riktigt nöjd i måndags när vi va ute å sprang. Vi skulle springa 1,2 km snabbt och jag kom in på 5.30 min å de e jag riktigt glad över :) Men ett problem e ju att andningen tar emot, benen orkar men andningen vill sig int alltid ordentligt. Men ändå så känner jag att jag har relativt bra kondition å int borde ha för svårt med den... Men så kan de va :P

Men usch va jag blir galen på min rygg.. allt från skuldror och axlar ner till ländryggen gör på något sätt ont.. Ska nog nu uppsöka en kiropraktor som ska få undersöka ryggen.. se om de e den som ger upphov till mina magsmärtor som jag har mer eller mindre hela tiden molande.. Ryggen är ju så viktig här i livet och jag vill ta hand om den :) Så jag hoppas att kiropraktorn kan hjälpa mig.



           Ryggen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Din lilla rad med kommentarer och dylikt bör du byta färg på, om du vill ha kommentarer vill säga :P hehe

2010-08-18 @ 21:52:33
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: