ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Huvudvärk, ont i halsen och en massa tal :P

HEJ
Nja, då sitter man här... har ont i huvet och krasslig rent allmänt. Imorn blir det ett svenska argumenterande tal som jag måste lära in. Å jag jag har du det perfekta och inte alls det mest pinsamma ämnet av alla :P "Bidrag till mensskydd" Perfekt eller hur ;) haha


Mitt tal :)


Andra läxor som man har nu i slutspurten :/


Ikväll vänta eurovision contest på tv. Annars har man idag varit hemma i tuna och fixat med studentklänningen. Det är nämligen pappas sambo sen typ 100 år tillbaka som kommer att sy den till mig. Bara att hoppas att den blir bra annars har jag på mig den iaf :P haha. Offra sig lite för den goda sakens skull :) 

Fan bara sitter å räknar dagarna till studenten och tills man slutar å sedan åker iväg :) Ska bli så skönt. Börja om från början ;) 


Livet e underbart :)

See ya!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: