ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Robin å jag å min student:D

HEJ!
Nu är skolan slut, man har tagit studenten :) De e så jävla skönt, men känns inte på riktigt ännu.

Just nu sitter man i Richmond i London, där man kommer att spendera det kommande året :) Är aupair hos en underbar familj här, ungarna är 3 och 6, eller ja de fyller det i juli i år :) Fan de de e härliga ungarna alltså, de e som barn brukar vara, frågsamma å envisa. De verkar ju gilla en så det är ju bra det iaf. Har dock inte riktigt kommit in i rollen som aupair än tror ja. Har ju trots allt bara varit hät i ca 1 ½ dag ännu :) Men jag älskar det här :)

Å rummet där jag bor, eller snarare våningen jag bor på (alltså det är den 3:e å högsta våningen jag bor på som innehåller ett stort rum å ett helt eget badrum), det är helt underbart. Älskar sängen, stor å skön så man sover ju inte direkt illa :P

Ta en titt: (detta e bara en del av rummet så de e större :P)



Saknar dock min lilla knäppgök man har där hemma i sverige <3 Men vet att han kommer finnas där när jag kommer hem å så de e ju inga problem, dessutom har man ju skype där man kan hålla kontakten ;)

Tänkte bara ta å slänga ut lite bilder på mig å Robin, min lilla underbara knäppgök :)


Me kameran i högsta hugg som vanligt <3


Ja såklart på min student ;)


Min knäppgök <3


De 2 största knäppisarna som finns <3 Du å ja Robin :)


Livet e underbart <3

See ya! /Ulla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: