ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Onsdag kväll :)

HEJ

Just nu sitter jag å pratar med knäppgöken på skype å äter yoghurt :)

Annars idag har jag mest bara varit hemma. Blev inget richmond park för mig, orkade int ta mig dit. Det blåste så mkt :P Men har ist suttit här hemma ute på bakgården å solat å läst bok, vilket har varit väldigt skönt :) Kanske blir richmond imorn ist :) Haha, ja vem vet?

Men idag när äldsta barnet kom hem från skolan eller rättare sagt när hade hämtat honom i skolan, så åkte vi å badade på Roehampton klubben. En rikemansklubb typ där det kostar multum att vara medlem :P haha. Kostade ju fan 9 pund att bada lite ju :P Tur att det inte var jag som betalade då iaf :)

Annars har jag inte gjort så mkt annat :) Va kul att bada, första gången i år skulle jag tro :) men helt underbart faktiskt. Har ju varit sugen på att bada ända sen jag kom hit ju :)


Roehamptons badbassäng :) bada lite i denna, men sedan utomhus :)


Livet e underbart, men vill ha dig här :)

See ya!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: