ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Slappardag idag :)

HEJ

Idag har det absolut bara blivit en slappar dag, tog tom med en liten tupplur mitt på dan. Men kändes att det behövdes då jag inte mådde så bra igår och det fortfarande höll i sig lite till idag. Men nu känner jag mig mycket bättre :) Inte för att det direkt betyder att man har någon energi ändå, men :P

Imorn är det fredag igen vilket betyder löning ;) haha. Men det behövs, tror verkligen att det integår så bra för mig med att spara, visst jag har faktiskt lyckas spara 20 pund varje vecka nu i 4 veckor, ska fortsätta med det :) Så att man kan få ihop lite :) Men vill kunna spara lite mer spaec om knäppgöken kommer hit så måste man ha lite ivägstoppat tror ja :P men har några veckort på mig att vara lite snål :) Men det mesta av pengarna går åt som smör, vet inte vart de hamnar :P Blir väl en del på frukt å grönt å på mat, å sen på oyster cardet (typ buss å tube kort) hamnar det lite. Men sen vet jag int. Försvinner lite då å då :P men ska försöka att dra ner lite på kostnaderna :) Handla billigt e bäst :P


Så här ser min alltiallo hylla ut just nu :P Fylld med an massa saker mellan himmel och jord :)

Ja just det igår var ju premiären för den 6:e harry potter filmen :) Såg den dock inte men funderar start på att göra det nu på lördag på kvällen om jag inte behöver sitta barnvakt :) Filmen är något som jag sett fram emot jättelänge nu och kan knappt bärga mig :) haha, sitter å laddar inför den genom att se de tidigare filmerna om igen, kankse för 10:e gången eller liknande :P Jag tycker synd om knäppgöken som jag tänker tvinga att se allt filmerna. Han har inte sett en enda? :P Hur lyckas man, men det ska jag tvinga på honom :)

Men boken som gäller för mig för tillfället är twilight :) Har ännu inte kommit så långt i den, men man har ju redan kommit över några olikheter mellan den och filmen. Jag fick tipset eller snarare påtvingningen att jag skulle läsa den av susanne när jag var nrer i brighton och hälsade på henne :) Jag hade sen tidigare redan bestämt mig för att läsa den :) Å den e riktigt bra, tycker om filmer mkt också och kan inte vänta på att den andra filmen ska komma :)




Livet e underbart spec with a little bit och magic ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: