ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tråkar i dåligt väder!

HEJ

Usch vilken tråkig dag man har haft idag. Efter packningen har man inte fått ett dugg gjort och man har typ bara suttit vid datan och hängt. Dessutom är det nu inge fint väder alls :/ Bara regnar och e tråkigt. Vill hem till knäppgöken, göra någe kul :)

Just nu ligger jag bara och läser min bok, väntar på att tiden ska passera. Vilket den gör, men sakta :P Känner att jag e lite hungrig så ska la fixa någe att äta eller så, typ mina planer just nu. Men usch vilket tråkigt väder :P


Dåligt väder e de, å tror att jag tom kan höra lite åska längre bort :/


Här har man typ suttit hela dagen å fixat å trixat med allt möjligt onödigt :P


Livet e underbart, men de kanske stämmer det där med att man får 4 kantiga ögon av att sitta för länge vid datan :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: