ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Skolavslutning idag då :)

HEJ

Jo idag var det skolavslutning då, men inte för mig då såklart utan för den äldsta ungen i familjen :) Jag var ju inte med under dan eller så utan hämtade upp honom vid 2 i skolan och sedan blev det att dra iväg till East sheen common, som typ e ett litet grönt parkområde med sor gräsmatts yta :) Å där var det picknik med alla andra ungar i skolan typ :P Å det var ju inte lite ungar heller. Men Ollie då som ungen heter, sprang runt där å spelade fotboll med kompisarna å rusade runt allmänt bara :) Vi kom la dit runt ca halv 3 och kom int därifrån förrän ca 5, trots att det hade regnat mkt å de var dåligt väder i allmänhet så lyckades vi stanna kvar där i 2,5 h :P Å det var inte spec kul för mig då jag såklart inte hade någonting alls att roa mig med då jag hade glömt att ta med någe att läsa eller liknande, så jag satt bara där mest som en fåne.

En sak som man märkte och har märkt mkt här i england är att föräldrarna gillar att dricka när de e ute med barnen å så :P Typ som idag så hade flera föräldrar med sig vin å annat som de satt å drack medans barnen lekte. Jag menar e de bra eller normalt eller? Jag minns inte att mina föräldrar gjorde de eller gjorde de? Inte på skolavslutningar å sånt på picknikar med en massa barn runt om en? Eller de kanske e normalt? Jag vet inte?

Det enda intressanta som hände var att typ 2 ungar "försvann" :P Inte för att de gjorde det utan det visade sig att de hade gömt sig i närheten bara, men min unga gillar att snacka rätt så mkt å det var han som hade tipsat de vuxna om att de 2 var borta å han sa att han var helt säker på var de hade tagit vägen å allt. Men de var han såklart inte ju :P Utan han sa hela tiden nya ställen dit de hade gått å allt :P Han e bara för mkt ibland, jobbigt då han säger så mkt å hittar på en hel del så man aldrig riktigt vet vad som är sant eller falskt :P


Va en hel del pers där :)

Annars har det inte blivit så mkt för mig idag. Lugn dag som de flesta dagarna. Såg på filmen "pojken i den randiga pyjamasen" fyfan vilket hemskt slut :/ Usch. Men nästan lite uppenbart.. Imorn ska jag la försöka att pallra mig till Richmond å se Harry Potter om de finns några biljetter kvar det vill säga :) Hoppas jag annars jävlar :P Vill verkligen se den nu, e så nyfiken på hur den e :)




Livet e underbart, trots långa picknikar i regnet :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: