ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Mat + Film :)

HEJ

Ja nu har man lyckats fått i sig lite mat också. En av mina favoriter här i London: Sushi :) Mumsigt :D De e så gött med wasabi och soja till de e det som nästan ger all den underbara smaken :)



Annars har man just kollat klart på the mist, en faktiskt helt okej film, men som man förväntar sig av Stephen King så är den konstig. Men en av de bättre filmerna baserade på hans böcker. Men den bästa filmen som har blivit baserad på en av Kings böcker e ju såklart den gröna milen. Den slår alla andra, å den e en av de bättre filmerna som är å. Väldigt bra gjort, men ganska lång då, ca 3 h om inte mer. Men denna the mist var helt okej, tråkigt slut bara, men ett ganska förväntat på ett sätt.




En av de väldigt bra filmerna som finns, ett absolut måste att se :)

Annars idag så har det varit en regnigdag och inte alls kul alls. Men det enda som jag kan tänka på just nu är att jag vill hem. Bara ca en vecka kvar, vill verkligen inte vara här längre. Vill rymma iväg. För nu känner man sig verkligen ovälkommen. Men de e ju också för att det e helg å allt. Men jag tror faktiskt nu att jag kommer att välja att vara hemma efter denna resa.. har ingen lust alls i nuläget att komma tillbaka hit. Vill bara hitta någe jobb hemma i Sverige och finnas där för min knäppgök och bara vara och starta de livet. Så tror nästan jag har bestämt mig helt på den punkten nu. Men ska iaf om de går gå på någon intervju medans man e här nere, vet ju aldrig hur det känns när man e hemma i Sverige igen. Men tror det kommer att kännas bra. Har fått lite lärdom härifrån iaf :)


Livet e underbart, men vill hem :) nu !!! :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: